Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος διδασκόντων του 4ου Γυμνασίου συγχαίρει θερμά τη μαθήτρια της Β΄τάξης Χάρμπα Χριστίνα, η οποία στο Χειμερινό Πρωτάθλημα Β. Ελλάδος κλασικής κολύμβησης που διεξήχθη στην Καβάλα από 17-2-2017 έως και 19-2-2017 κατέκτησε συνολικά 5 μετάλλια (1 χρυσό, 2 αργυρά και 2 χάλκινα), στην κατηγορία παγκορασίδων Α.
Επίσης στο μαθητή Μπλούφα Σωτήριο της Γ΄τάξης που στο ίδιο πρωτάθλημα κατέλαβε την 8η θέση στην κατηγορία παίδων.
Τέλος εύχεται συγχαρητήρια και καλή επιτυχία στη μαθήτρια της Β΄τάξης Τριανταφύλλου Ιωάννα, η οποία προκρίθηκε στην Γ΄φάση του διαγωνισμού της Μαθηματικής Εταιρείας.
Στο Αμφιθέατρο του Μουσείου της Ακρόπολης την Κυριακή 13 Νοεμβρίου σε επίσημη τελετή βραβεύτηκαν οι μαθήτριες του 4ου Γυμνασίου: Αλεξοπούλου Ελένη, Μπούρα Βανέσσα, μαθήτριες της Β΄ τάξης του Γυμνασίου και η Τσιαμούρα Ιωάννα, μαθήτρια τώρα της Α΄τάξης του 4ου Λυκείου.
Οι παραπάνω μαθήτριες συμμετείχαν κατά το μήνα Μάιο της περσινής σχολικής χρονιάς στον Πανελλήνιο διαγωνισμό της Ευρωπαϊκής ημέρας των σχολείων, με τίτλο << Ζούμε μαζί ειρηνικά>>.
Τα έργα των μαθητριών ήταν ζωγραφικές δημιουργίες στα πλαίσια του μαθήματος των εικαστικών με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Μαχαίρα Αναστασίας.
Ο Διευθυντής κ. Μαρκούτης Χρήστος και ο Σύλλογος των εκπαιδευτικών του σχολείου συγχαίρουν τις βραβευθείσες μαθήτριες και την συμμετέχουσα εκπαιδευτικό.
Τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016 στο 4ο Γυμνάσιο Καρδίτσας στα πλαίσια της 3ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες, όπως : μικρό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, καλαθοσφαίρισης και πετοσφαίρισης. Επίσης αγώνες επιτραπέζιας αντισφαίρισης και αγώνες σκάκι.
Παράλληλα πραγματοποιήθηκαν πολλαπλές δράσεις, όπως : προβολές ταινιών, βίντεο με θέματα ρατσισμός και διαφορετικότητα, Ολυμπιάδα και παραολυμπιάδα σε δύο αίθουσες του σχολείου με τη βοήθεια διαδραστικών πινάκων.
Ομάδα μαθητών δημιούργησε αφίσα και πανό με απεικόνιση όλων των αθλημάτων και με τον τίτλο της 3ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2016-2017 : «Νοιώσε τη χαρά της άθλησης χωρίς το άγχος της νίκης και το φόβο της αποτυχίας : Αθλητισμός ? Δικαίωμα για όλους»
Για περισσότερες φωτογραφίες πατήστε εδώ .
100 χρόνια από τη γέννηση του Βασίλη Τσιτσάνη. 100 χρόνια από τη γέννηση του σημαντικότερου έλληνα λαϊκού συνθέτη που τα τραγούδια του ταξιδεύουν μέσα στο χρόνο χωρίς να αλλοιώνονται, χωρίς να ξεχνιούνται.
Το σχολικό συγκρότημα του 4ου Γυμνασίου και 4ου ΓΕΛ Καρδίτσας, έχοντας διοργανώσει και στο παρελθόν πολύ σημαντικές μουσικές εκδηλώσεις - αφιερώματα (Μίκης Θεοδωράκης, Νίκος Γκάτσος), διοργανώνει αυτή τη φορά συναυλία αφιερωμένη στον μεγάλο αυτό Έλληνα.
Η εκδήλωση θα παρουσιαστεί στο ΠΑΥΣΙΛΥΠΟ την Παρασκευή 8 και το Σάββατο 9 Μαΐου 2015.
Ώρα έναρξης 9 μ.μ. Είσοδος ελεύθερη.
Παρακολουθήστε το διαφημιστικό video εδώ:
ΣΔΕΥ 4ου Γυμνασίου
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για πέντε σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014 και 2014-2015). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.
Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».
Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας ? λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.
Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.
Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ? επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.
Στιγμιότυπα από τη μαθητική παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου 2013
Αφιέρωμα στον Νίκο Γκάτσο από τη χορωδία του 4ου Γυμνασίου Καρδίτσας | ||